30 Temmuz 2009 Perşembe

Yok Artık Haldun Üstünel//Elano Galatasaray'da



Sene 2005 bilemedin 2006 o zamanlar CM ayrılmış ve FM olarak çıkan ilk oyun piyasadaydı..Hayvan gibi oynuyoruz tabi sonra bir gün bir Brezilya gezim sırasında karşıma çıktı Elano..Abi beni al der gibi bakıyordu..Dayanamadım aldım..Galatasaray'ı Avrupa devleri arasına soktu Elano..Sonra 30 m euro'ya Bayern Münih'e transfer oldu..Tabii ki benim sayemde..Bayern'in başına geçince ilk istediğim adamdı aldım başka da transfer yapmadım..Hep başarılıydı Elano..Asla bir FM efsanesi olarak kalmadı topunu da oynadı..Önce Luce'nin Shaktar'ı sonra Manchester şehrinin mavileri..Brezilya milli takımında da çok kaliteliydi..Hakkında Milan söylentileri vardı zaten alttaki postlardan birinde değinmiştim..Ama Haldun ne yaptı nasıl yaptı bilmiyorum ama Elano 4 yıllığına Galatasaray'da umarım sözleşme süresinin sonun kadar burada kalır..Hayırlı olsun ve teşekkürler HALDUN ÜSTÜNEL..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder