10 Haziran 2009 Çarşamba

Notlar-1

Bu kısmı kesinlikle Artemio Franchi'den çaldım,affetsin:)



-Okullar kapanıyor sonunda zaten 2 haftadır uğradığım yok ama resmiyet kazanması güzel..
-Devamsızlıktan kalmış olabilirim hiç bilmiyorum..
-Seneye ÖSS var yazık olucak 1 seneye..
-FM 09'u oynamaya ne zaman başlasam ilk sezonun ortalarında sıkılıp bırakıyorum,aradığım heyecanı bulamadım..
-Manga'nın Şehr-i Hüzün dehşet olmuş tüm şarkıları yeni dinledim..Üryan Geldim ayrı güzel..
-Ligler bittiğinden beri tadım tuzum yok,aslında ligler varken de yoktu..
-Rijkaard gerçekten çok önemli,kaçırmamak lazım..
-Motta,Milito sizi çok özliycem..
-Crespo gelme n'olur Genoa'ya..
-İyice Artemio Franchi kopyası gibi oldum..Allahtan Fiorentina taraftarı değilim..Hakkımızı yediniz olum bu sene..
-Orlando alamıycak galiba bu seriyi..Hedo koç gibi ama diğerlerine iş yok
-Galatasaray bu sezon hiç tam kadro olabilecek mi acaba..
-The Nanny Diaries'i yeni izledim 2 senelik film olmasına rağmen..Scarlett hastanım..
-Blog işi iyi sardı hea bi de okunsa:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder