15 Haziran 2009 Pazartesi

Orlando Magic 86-99 LA Lakers//Şampiyon Lakers


Serinin en tatsız maçı yorumu bu maça tam manasıyla yakışır bence..Bu maç öncesi benim Orlando'dan hala umudum vardı en azından seriyi Los Angeles'a taşıyacaklardı,olmadı..

Maça harika başladı Orlando..Rashard Lewis sonunda kendini bulmuş gibiydi..Refer Alston her zaman olduğu gibi ilk çeyrek adamıydı..Dwight ribandları topluyordu ama ne olduysa ikinci çerekte oldu..Hedo ve Trevor Ariza'nın bir mola sırasında karşılıklı atışmaları hatta kafa kafaya gelmeleri sonucu aldıkları teknik fauller sonucu Ariza coştukça coştu Hedo ise sinirli bir şekilde oynamaya çalıştı ama fazla başarılı olamadı ki Orlando'nun maçı kaybetmesindeki en önemli faktör Hedo'dan faydalanamayışı oldu..

Devreye 10 sayı farkla girildi ama ben hala umutluydum Orlando'dan..Hedo çıkar,Dwight çıkar,Rashard çıkar biri mutlaka çevirir bu maçı diyordum ama üçüncü çeyreğin ortalarına doğru gördüm ki Magic'in büyü yapacak hali kalmamış ve hepsi kafa olarak tatile çıkmıştı..

Odom'un arka arkaya attığı 3 3lük zaten maçın kırılma anıydı..Orlando etkili silahı olan 3lükleri maç içinde hiç kullanamadı sadece son çeyrekte atmaya başladılar o da maç koptuktan sonra..



Lakers maçı kazanıp seriyi bitirdi..Phil Jackson yüzüksüz parmak bırakmadı..10.şampiyonluğunu kazandı..Kobe 4.şampiyonluğunu ve MVP ödülünü aldı..Lakers takım olarak 15.şampiyonluğu kazandı..

Orlando için büyüleyici bir sezondu..Kimsenin beklemediği bir takım olarak Nba Finallerinde oynadılar..Hatta 2. ve 4. maçın son saniyelerinde saçmalamasalar şampiyon bile olabilirlerdi...Olmadı kısmet değilmiş..

Hedo kariyerinin zirvesine çıktı..Final serisinde 17 sayı ortalamayla takımının en skorer oyuncusu oldu..Ama bundan daha önemlisi Hedo takımın beyni olmak gibi zor bir görevin üstesinden geldi..Helal olsun sana Hedoo..

Ariza son sözüm sana..Tiksindim senden en antipatik 5'imin içinde yerin hazır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder