6 Haziran 2009 Cumartesi

Rijkaard ilk kimi alır??








Transferde bu sezon Rijkaard'ın istekleri doğrultusunda hareket edileceği kesin gibi..Kendisi isimlere bakmadığını sistemine uygun adamları alacağını söyledi basın toplantısında..Bu da onun hanesine + yazdırdı..Uzun süredir bir sistem hocası yönetmiyordu Galatasaray'ı Rijkaard bu sebeple takıma sistemini oturtabilirse adı uzun süre Galatasaray'ın her başarısından sora anılacaktır aynı Jupp Derwall gibi..



O isimler üzerinde durmadığını söyledi ama mutlaka sistemi için kaliteli transfeler yapacaktır..Benim aklıma Rijkaard ismini ilk duyduğumda Deco geldi,adı İnter ile anılıyor..Çok zor gözüken bir transfer bu belki ama olmaz diye bir şey yok..




İkinci isim olarak Ruud Van Nistelrooy ismini düşündüm..Zaten adı Galatasarayla anlıyordu,bir hollandalının takımın başına gelmesiyle bu iş olabilir gibi geliyor bana..



Üçüncü sıraya Rafael Marquez'i koyuyorum..Hem stoper hem ön libero oynayabiliyor..Ayrıca Rijkaard'ın sisteminde lazım olan topu oyuna sokacak stoperin ta kendisidir Marquez,frikikleri de iyidir..Yani alınması demek Galatasaray'ın stoper sorununu çözmek demektir..4.isme geliyoruz ilk önce şunu belirteyim bundan sonraki 3 isimde uçucaz..



Evet 4.isim Bojan Krkic..Barca Krkic'i kiralık vermeyi düşünüyor..Bojan'ı A takıma ilk alan isim olan Frank Rijkaard'ın Bojan'ı istemesi kadar doğal bir şey olamaz..Bojan'da muhtemelen eski hocasıyla çalışmak isteyebilir..Ama tahminim Barca'nın onu bir La Liga ekibine kiralayacağıdır..



5.isim Rafael Van Der Vaart..Real'de kötü bir sezon geçirdi Rafael..Avrupa'nın iyi klüpleri mutlaka isteyecektir onu..Ama Rijkaard ikna edebilir mi bilmiyorum..



6.isim Ryan Babel..Bu isim benden değil Galatasaray Sözlük'ten çıktı gelmesine ihtimal vermiyorum ama gelirse nefis olur..

İşte isimler bu kadar bunlardan 2 tanesinin bile Galatasaray'a gelmesi takıma çağ atlatır..Ayrıca hepsi Rijkaard'ın sistemine uygun oyuncular..Ben en az 1 tanesinin seneye Galatasaray'da olacağı konusunda eminim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder